Bine aţi venit pe - Portalul Nr.1 - din Moldova unde puteţi privi Posturi TV On-Line din Moldova

Producătorul executiv de la Jurnal TV, Dorina Cojocaru, lansează propria școală de televiziune (FOTO)

După nouă ani de jurnalism muncit până în măduva oaselor, Dorina Cojocaru a acumulat suficientă experiență pentru a recunoaște: „am înțeles că profesia mea are la bază, pe lângă dorință și voință, nevoie de un mentor bun și foarte multă practică”. La început de 2016, pe lângă meseria de bază de producător executiv JurnalTV și producător al emisiunii „Deșteptarea” din cadrul aceluiași post TV, și-a transformat cursul-atelier de jurnalism TV într-o adevărată școală de televiziune, scrie ea.md.

Iată ce spune jurnalista despre noul său proiect:
”Proiectului i-am dat start anul trecut, doar că la nivelul unui curs-atelier. Anul acesta, dat fiind faptul că cererea e mare, îi dăm amploare și creștem la nivelul unei școli. În cei 9 ani activi de televiziune, având ocazia să îmi desfășor activitatea între segmentele de reporter – prezentator – producător, am înțeles că profesia mea are la bază, pe lângă dorință și voință, nevoie de un mentor bun și foarte multă practică. E cheia succesului în ceea ce numesc eu – mecanismul profesiei care, din păcate, lipsește încă multor pseudojurnaliști.
De câțiva ani buni, testez, învăț, cresc studenți sau absolvenți ai facultăților de profil și realizez cât de mare le este nepregătirea după 3 sau chiar 5 ani de studii superioare. De la limba română care lipsește în totalitate, până la modul de prezentare la un prim interviu – toate necesită o intervenție „chirurgicală” cu multe ore petrecute în sala de „operație”.
În acest context, am înțeles că e mai simplu să creezi de la zero decât să șlefuiești. Șansa multora ține doar de o bază bună, pusă din start și de întărirea prin motivație a unei rezistențe la o muncă asiduă”.
Continuarea materialului o găsiți AICI.